Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Open Heart - 1 augusti 2010 00:58

Jo det är i just det statuset jag befinner mig då jag skriver detta. Jag känner hur det virvlar inom mig av otålighet och jag önskar faktiskt att jag inte låg här själv. Jag saknar honom och han envisad med att befinna sig många mil bort. Kanske skulle det kännas lättare om jag visste att han längtade lika mycket. Jag vill tro att du bara inte vågar visa dig sårbar. Men jag har svårt nog med att förstå att jag hålls av, av den person som jag själv håller kärast just nu. Men det vore skönt om du ville säga det också, även om tvivlena flyr sin väg då du smeker min hud, och håller mig så hårt du vågar, så behöver jag höra det.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Sommaren en tid att vara singel eller en tid att vara tillsammans med någon?
 Singel! Man måste ta vara på möjligheterna!
 I förhållande med någon! Alla heta passionerade romantiska sommarnätter.
 Med vänner! Orka ragga och relationer.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards